הטירוף נמשך: עד 50% הנחה על כל האתר!

0

סל הקניות שלך ריק

שאלות ותשובות

התכשיטים שלנו

מאיזה חומרים עשויים התכשיטים?
כל התכשיטים באתר עשויים מפלדת אל חלד 316L או פלדה בלתי מחלידה המוגדרת בתורת המתכות כסגסוגת ברזל אשר מכילה כרום בכמות של לפחות 10.5% ממשקלה. שמה ניתן לה בשל העובדה שהסגסוגת עמידה בפני חלודה ושִתּוּך מסוגים אחרים הרבה יותר מפלדה רגילה שהיא סגסוגת ברזל פחמן. 

האם יש אחריות על התכשיט?
כן. אחריות לשנה באתר מרגע ביצוע ההזמנה. האחריות לא חלה במקרים של תכשיט שנקרע/נשבר.

איך לשמור על התכשיט באופן הנכון?
לפני שינה, פעילות גופנית מאומצת, רחצה בבריכה או בים מומלץ ורצוי להסיר את התכשיט. מי ים מלוחים, כלור אשר נמצא בבריכות השחייה וכן זיעה מרובה אינם ידידותיים לתכשיטים ואף גורמים להשחרתם.

אני לא יודע איזו מידת טבעת להזמין, מה עושים?
מומלץ להיעזרבמדריך המידות שלנו על מנת לקבוע את המידה הטובה ביותר עבורך. אך אל דאגה - במידה והמידה לא תתאים, אנחנו נחליף עבורך את המידה ללא כל עלות נוספת, במהירות ובקלות.

משלוחים

כיצד ותוך כמה זמן החבילה מגיעה אליי?
כל המשלוחים באתר מגיעים באמצעות דואר רשום של חברת דואר ישראל.
כמו כן, ניתן לקבל את הפריטים עם שליח עד הבית תוך 3 ימים. תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה שליח מטעמנו יצור עמך קשר על מנת לתאם מועד הגעה.

כמה עולה המשלוח?

1. דואר רשום - חינם.

2. שליח עד הבית:

  • חינם בקנייה מעל 299 ש"ח.
  • בקנייה מתחת ל 299 ש"ח - בעלות של 29 ש"ח.

הזמנה באתר

עוד לא הזמנתי בחיי באתר אינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בשמחה רבה. שירות הלקוחות שלנו זמין במספר 077-7781230.

אין לי חשבון באתר – האם עליי לפתוח חשבון כדי לבצע הזמנה?
ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החבילה והחשבונית. כמובן שניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

האם האתר מאובטח?
בהחלט. באתר שלנו מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאתם יכולים לגלוש ולהזמין בביטחון מלא וללא חשש.

החלפות והחזרות

רכשתי פריט שלא מתאים לי. האם אפשר להחליף או להחזיר?
אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה ללא כל עלות. כל שיש לעשות הוא להשתמש במדבקת התגוביינא שקיבלת מאיתנו בחבילה, ולהדביק אותה על גבי החבילה עם הפריט שברצונך להחזיר – דמי המשלוח עלינו. לאחר שתישלח אלינו החבילה ומיד ברגע שהיא תגיע אלינו ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המידה או הצבע של הפריט. אם תהיה מעוניין בפריט אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?
כן. בהחזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי או הקרדיט באתר, יהיה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

יש לי עוד שאלה שלא כתובה פה!
מצוין!שירות לקוחות נוח ואישי הוא בעדיפות הראשונה שלנו, ואנחנו נעשה הכל כדי שאתה תהיה מרוצה. אנחנו זמינים לכל בקשה בטלפון 077-778130, באימיילhello@mnw.co.il ובצ'אט באתר. נשמח תמיד לעזור!

משלוחים בחינם לכל הארץ!

דואר רשום - חינם בכל קניה!

שליח עד הבית בקנייה מעל 250 ש"ח חינם!

שליח עד הבית בקנייה עד 250 ש"ח - 20 ש"ח בלבד.